Jätkame abivahendite tõendite ajutist väljastamist varasemal kujul

On selge, et igasugune muudatus peab arvestama, et arsti põhitöö on haiguste ennetamine ja ravi. Terviseseisundi hindamise käigus tekkinud infot saab abivahendite väljastamiseks kasutada automaatselt ning info peab liikuma nii, et  patsiendile ei tekiks segadust ega jooksutamist. Perearstide jaoks on esikohal patsientide huvid. Selts on seisukohal, et iga patsient peab saama vajadusel talle sobiva abivahendi, seega otsustasime jätkata tõendite väljastamist varasemal kujul, märkimata detailseid ISO-koode" selgitas Perearstide Seltsi juht dr Diana Ingerainen.
 
Perearstide Selts ja Sotsiaalministeerium on leppinud kokku edasises koostöös abivahendite määramiseks vajaliku tõendi andmise lihtsustamiseks.  
 
Kõnealune abivahendite määruse muudatus jõustus 1. jaanuarist 2016.

 

PRESSITEADE
07.01.2016 


Täiendav info:
Dr Diana Ingerainen
Eesti Perearstide Seltsi juht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.